Tess Prinsess

En blogg om Erics, Lisas och framför allt Tess´s liv i storstaden Göteborg.

Ännu en vårdag 15:56

23 Mars 2009

Det fina vädret fortsätter...
Idag kom Dino på besök jätte kul tycker Tess! (och vi såklart)

Eric var ledig så vi bestämde oss för att hitta på något kul i det fina vädret.
Jag, Eric och vovvarna tog bilen mot Torslanda för att träna lite.
Till slut efter en hel del letande hittade vi en öppen yta utan hus där hundarna kunde springa fritt och leka.

Vi vart båda jätte imponerade av Tess vilja att arbeta hon har den senaste tiden lärt sig ett flertal nya trick. Till exempel "stå" och "gå runt".

Här är lite bilder från skogen:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tess looks very happy with her stick!!
Becoming more jealous to you guys for having such an angle dog..... LoL...

Anonym sa...

Vilken härlig blogg. Roligt att få följa Tess och se vad ni hittar på för roliga saker tillsammans. Kul med filmerna också. Mamma/Ulla

Anonym sa...

Som mattefar...eller vad motsvarigehten till morfar heter, känner jag mig både stolt och glad när jag ser Tess. Hon är så fin och jag längtar efter henne. Men snart skall vi få krama både henne och hennes matte och husse.

Mail kram till er alla tre!!

Åke

Anonym sa...

Vilken härlig blogg!:) jättekul att få se så mkt bilder och filmer på sötnosen, hon är så go! Längtar tills nästa gång vi ses, då blir det nog hos er i götet!

Kram till er!
/Marie (hussesyster:-)

Skicka en kommentar