Tess Prinsess

En blogg om Erics, Lisas och framför allt Tess´s liv i storstaden Göteborg.

Sommar 14:03

19 Juli 2009

Oj vilken sommar vi har fått!
Jag och Eric njuter medan Tess tycker det är mindre roligt och längtar efter kylan. Men nu (äntligen) har hon börjat förstå att det är ganska skönt i skuggan. Till en början ville hon inte lämna husses och mattes sida oavsett om vi satt i skuggan eller i solen. Som tur var har vi en svalkande filt som Tess tycker är jätte mysig att ha på sig!



Jag inser då jag kollar på alla bilder av Tess att det var ett tag sedan vi uppdaterade den här sidan. Därmed tänker jag låta bilderna tala om vad vi gjort senaste tiden. För det är ju som man säger att bilder säger mer än tusen ord.













2 kommentarer:

Camilla sa...

Äntligen!!!!! :-)
Fina kort på prinsessan som vanligt!

Kram från oss alla

Emelie Erdman sa...

Hej vilken suverän bild.
Jag tyckte det var kul när ni hälsade på :D
Det få vi göra oftare....

Om ni vill så kan ni titta på min blogg som jag har skaffat!
http://loviscrib.bloggsida.se/!
Ha det bra!!!!!!!!!!!!!!!11

Skicka en kommentar